Følg oss

  • Instagram Social Ikon
  • Facebook Social Ikon

Abonner på nyhetsbrev

Kontakt oss:

kundeservice@fashiona.no

Verksgata 5

1353 Bærums Verk

Bærum, Akershus

Norge

 

Kundeservice

Takk for at du valgte Fashiona. Vi gjør vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Vi startet som en liten kvalitetsbutikk på Bærums Verk i Bærum utenfor Oslo. I butikken selger vi garn, strikkeutstyr, klær, interiør og gaveartikler. Vi har også en nettbutikk som heter www.strikkeverket.no. I butikken kan du også prøve våre klær, eller handle Click & Collect.

Har du spørsmål? 

Vi er der for å hjelpe!

 

 

Ring oss på

48 38 04 55

eller send oss en e-post på:

kundeservice@strikkeverket.no

FRAKT OG LEVERING

Våre pakker sendes med Helthjem og Postnord. Primært leveres pakken på din dør eller i postkasse med SMS-varsel om at pakken er levert. Vårt ansvar for pakken slutter når den er kvittert ut som levert til vår godsleverandør.

 

Pakker som ønskes hentet på nærmeste utleveringssted koster 89,- i frakt. Dersom du handler for mer enn

kr. 1 200,- sender vi deg varen fraktfritt. 

 

Dersom du ønsker å hente pakken på nærmeste utleveringssted må du huske å krysse av for dette valget før du sjekker ut din bestilling.

 

(Dersom du ikke gjør dette vil pakken bli lagt foran døren din dersom du f.eks. bor i boligblokk. Det er mottakers ansvar å sørge for sikring av pakken etter at den er utlevert til døren/postkassen din. Dersom den ikke hentes inn umiddelbart og pakken evt. skulle bli borte er pakken regnet som levert fra vår side. Pakker kan stjeles fra postkasser, utenfor døren eller mens den står opplastet under transport. Fashiona/Strikkeverket erstatter ikke stjålet/tapt gods. Det er i tilfelle en sak mellom godsleverandør og mottaker).

 

Varer vi har på lager sendes normalt fra oss innen 1-3 virkedager, frakttid kommer i tillegg, normal 1-2 dager. 

 

Dersom noen av varene du bestiller er utsolgt fra vårt lager, eller at leveransen inn til oss er forsinket, vil vi kontakte deg for nærmere avtale om levering.

 

Hvis vi ikke klarer å levere varen(e) innen avtalt tid, har du rett til å heve kjøpet uten kostnad. Dersom kjøpet heves, tilbakebetaler vi kjøpsbeløpet (inkl. evt. frakt) innen 14 dager fra vi mottar henvendelsen.

 

Det er godsleverandør og ditt lokale utleveringssted som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. De er avhengige at ditt mobilnummer og e-post for varsling. De sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente pakken. Dersom du fortsatt ikke henter pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede pakker vil du blir belastet et gebyr på kr 200,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes ikke av angreretten.

 

Fashiona kan ikke svare for feil og mangler hos transportør eller lokalt utleveringssted. Vi vil likevel gjøre vårt beste for å bistå og løse evt. utfordringer. ta kontakt med oss på kundeservice@strikkeverket.no

RETUR

Bytte- og returrett er i henhold til angrerettloven. Du har derfor full retur- og bytterett i 14 dager fra og med den dagen du mottar varen, forutsatt at varen ikke er brukt og at de returneres uskadet i original emballasje. Forsegling må ikke være brutt.

 

Det er kunden som betaler returporto ved retur og bytte. Dersom varen derimot er en feilleveranse eller har feil, vil Fashiona/Strikkeverket erstatte deg for returporto.  

Så snart vi har mottatt varen og godkjent returen, krediterer vi til din konto hele summen du har betalt for varen.

Benytt vedlagte angrerettskjema ved bytte- og retur, og fyll ut navn, adresse, ordrenummer, samt det kontonummer du vil ha tilgodehavende på. Vi setter også pris på om du fyller ut årsaken til at du ønsker å returnere varen.

Har du returnert varen for å bytte den i en annen vare fra vår nettbutikk, bestiller du ønsket ny vare på vanlig måte i nettbutikken.

FAQ

Sender dere internasjonalt?

Vi sender kun i Norge via nettbutikken, men vi kan gjøre unntak og kunden dekker porto, send oss e-post så ordner vi det.

Hvordan returnerer jeg varer?

Dersom du angrer og ønsker å returnere varen sender du den tilbake med vedlagte returskjema. 

 

Returpolicy

Du har angrerett dersom varen er ubrukt ved netthandel. Du må gi beskjed innen 14. dager. Ved kjøp over 5000,- betaler vi retur.

Hvordan sporer jeg pakken min?

 

Du kan spore pakken din på helthjem.no/sporing. 

 

Hvordan kontakter jeg transportør?

 

dersom du lurer på noe ta kotakt med Helthjem her.

Hva er leveringsbetingelser?

 

Varer på lager pakkes normalt samme dag som bestilling og sendes innen 1-2 dager, 1-2 dager i transport på påregnes i tillegg. Normalt er pakken lever med 3-5 virkedager.